Upratovanie domácností
Rodinné udalosti, život s deťmi, sťahovanie, či život s domácimi miláčikmi, prináša mnohé výzvy a nikdy nekončiacu prácu. Prečo si to všetko neuľahčiť? Venujte sa radšej tomu, čo máte naozaj radi a čo vás teší. Starosti o poriadok a čistotu prenechajte nám.
Sme tu pre vás, keď potrebujete svoj byt alebo dom upratať.
PRAVIDELNÉ UPRATOVANIE DOMÁCNOSTI
1x do týždňa, 2x mesačne alebo dohodou
JEDNORAZOVÉ UPRATOVANIE DOMÁCNOSTI
Pred nasťahovaním, po nájomníkoch, po rekonštrukcii či maliaroch, pred sviatkami, či rodinnými udalosťami, umývanie okien…
Ako prebieha
upratovanie domácností
01
Zoznam prác a úkonov
Na úvodnom nezáväznom stretnutí, priamo na mieste, si spoločne ujasníme všetky vaše potreby a predstavy o úkonoch, termínoch, presných časoch a frekvencii upratovania. Zhodnotíme stav daného priestoru, aby sme dokázali odhadnúť potrebný čas, počet gazdiniek a optimálne riešenia. Výsledkom toho bude presná cena, odzrkadľujúca reálne náklady.
02
Cenová ponuka
Obdržíte presnú cenovú ponuku na upratovacie služby, plán a rozsah dohodnutých úkonov. Po jej odsúhlasení sme pripravení k vám prísť so všetkým, čo k upratovaniu potrebujeme. Vy sa o nič nestaráte.
03
Odvoz a dovoz gazdiniek
Každý príchod gazdiniek na miesto upratovania, sprevádza manažérka, ktorá je za priebeh a výsledok upratovania domácnosti, alebo firmy zodpovedná. Zabezpečuje odvoz a dovoz gazdiniek, potrebných pomôcok a čistiacich potrieb, komunikuje s klientom.
04
Upratovanie priestorov
Gazdinky postupujú podľa vopred dohodnutého plánu, pekne krok za krokom. Celý postup upratovania, vrátane použitých prostriedkov, má svoj význam, overený rokmi skúseností.
Dohodnutý postup zabezpečí efektivitu práce a zabráni zbytočnému mrhaniu energiou, časom aj čistiacimi prostriedkami.
05
Kontrola a odovzdanie priestorov
Po skončení upratovania manažérka skontroluje prácu gazdiniek a ak je to potrebné, spoločne doladia všetky úkony tak, aby ste boli s upratovacou službou spokojní.
V prípade reklamácie, ideálne do 24 hodín, manažérka posúdi situáciu a nájde efektívny spôsob, ako dospieť k spokojnosti klienta.
Ak klient nemôže byť pri odovzdaní priestoru, manažérka priestor uzamkne, zabezpečí a odovzdá kľúče podľa dohody.