FAQ
- pravidelné upratovanie domácností na týždennej, alebo dvojtýždennej báze
- pravidelné upratovanie administratívnych priestorov
- jednorazové upratovanie
- upratovanie po rekonštrukcii
- upratovanie novostavby
- umývanie okien
- tepovanie
- výškové práce
- odpratávanie snehu zo striech
- drobné domáce opravárenské služby - hodinový manžel
Čo mám urobiť ak si chcem objednať vaše služby?
Najprv zavolajte na našu INFOLINKU, kde dostanete základné informácie a odpovede
na vaše otázky.
Následne vás bude kontaktovať manažérka danej oblasti, do ktorej vaša nehnuteľnosť spadá, s ktorou si dohodnete obhliadku.
Na základe obhliadky dostanete
do 24 hodín presnú finančnú ponuku.
Ak vás ponuka osloví, potom si už stačí dohodnúť presný termín a služba je objednaná.
Ako sa platí za služby?
Pri jednorazových zákazkách v hotovosti po vykonaní služby.
Naši pravidelní klienti platia služby prevodom na účet.
Môžem gazdinku nechať samú v byte, prípadne jej nechať kľúče?
Naše gazdinky sú spoľahlivé ženy, našou spoločnosťou overené a zaškolené. Samozrejme je vždy na klientovi, či ich nechá samé v byte, no my sme na to pripravení.
Pri jednorazovej zákazke, kedy sú gazdinky po celý čas v byte a až po dokončenie práce z neho neodchádzajú, môže kľúče prebrať manažér, nakoľko ich prácu priebežne kontroluje
a pri odovzdaní zákazky, odovzdá majiteľovi aj kľúče.
Ak sa náš pravidelný kliento rozhodne odovzdať gazdinke kľúče,
táto ich preberá na preberací protokol, ktorý je plnohodnotným dokladom o tom, že je za ne plne zodpovedná.